Tuesday 28 November 2017

Indikator forex xprofuter


Xprofuter Indikator Kärlekshandel BuySell Arrow Signals Prova Denna XProfuter är en indikator som jag kom över på FXfisherman-webbplatsen. Och även om jag inte är säker på att det är till stor nytta vet jag att mycket kommer att tycka om den här typen av 8220predictive indicator8221. Även om några handlare verkar förvånade över att det är en ommålningsindikator, antar jag att det är fördelen med indikatorn. Den är utformad för att motsatta visa en förutsägbar väg baserad på vad som händer. Detta betyder att om indikatorn pekar upp och marknaden börjar sjunka kommer den att beräkna prognoslinjen. Huruvida Xprofuter är en livsduglig indikator är jag inte säker. En hel del betygsätter den på 1 timme. Detta föreslår att den kan eller visar den nuvarande trenden men jag är inte säker på att det är så svårt att göra utan en indikator. Nedan visas ett skärmbild av Xprofuter-indikatorn på en 1-timmars GBPUSD. Indikatorn kommer också i en version som istället för att läggas på diagrammet kan du lägga till ett separat indikeringsfönster. Även om jag inte skulle lita på det för backtesting som de signaler du ser historiskt kanske inte är de som du skulle ha sett i realtid i början. Det här är några inställningar som föreslogs att försöka. I diagrammet ovan använde jag 141. EURUSD. värde. 11 eller 12 EURGBP. värde. 10 eller 11 USDCHF. värde. 24 GBPUSD. värde. 20 0r 21 GBPJPY. värde. 19 eller 20 Kolla tillbaka och jag kommer posta det resulterande diagrammet för denna signal och vi kan se hur exakt det var. 11 Svar Du kan se marknaden sjönk något men didn8217t slog ganska ned droppen angav min X-Profuter. I rättvisa var det strax innan semestern och marknaden hade stoppat. Med det sagt. Vid utseendet på saker är Xprofuter-indikatorn den aktuella prisåtgärden och inverterar den och sedan växlar (X) antal perioder framåt. Så om du ser en stor spik på ditt diagram i realtid, kommer indikatorn att föreslå att du kommer att få motsatt steg i säga 14 perioder. Ett intressant koncept. Det är inte säkert att det har någon riktig mertit om du inte tar hänsyn till att marknaderna gillar att fylla luckor. Då kan du ha en möjlig anledning till att denna indikator är 8216. Jag laddade ner Xprofuter men överlag don8217t arbete. Istället sträcker han linje. Var är problemet stigen är tänkt att dras som en linje. Rita rak linje på prislinjen och flytta ihop med priset. mmm svårt att berätta utan att titta på den. Har du båda indikatorerna till din indikatormapp. Du kan också högerklicka på den på ditt diagram, klicka på egenskaper och klicka sedan okej. Detta laddar ibland indikatorn om den hasn8217t laddas korrekt. laddade ner Xprofuter men överlägg fungerar inte. På vilket sätt fungerar 8216don8217t8217. Bara hämtad idag. Kommer att titta på den nästa vecka. Fungerar bra på eurusd Låt oss veta om du hittar ett bra sätt att handla med det. Vad är skillnaden mellan Xprofuter 2006 och 2009 Om 2009 är mer exakt än 2006-versionen, hur kan jag få den quotXprofuter quot,,. , Xprofuter, 92 12, 92,,. Xprofuter. , .. Xprofuter,,,,,,, Xprofuter. 92, 12 92,,. , Xprofuter tidsram 5,, H1. , MetaTrader 4. : 8368 16.06.2011 16:31: Tyler: 3.1 19,:, RSS e-post:

No comments:

Post a Comment