Thursday 23 November 2017

Trident a handelsstrategi


Vert bra bok men jag var tvungen att läsa den 30 gånger för att äntligen få det. Kapitel 5. 6 är de viktigaste, annars förvandlar du det till ledningen av alla 1,2,3-systemen där ute. Du måste absolut också få tydliga på Zero balans swing indikatorer som förresten alla Larry Williams. Robert Beckman. John Hamon. den legendariska Prof. Alan Andrews av Median Lines och Gerald Appell satsar mycket mycket. 17122012 Tillägg. Funnily nog jag kom över min recension inte inse att det var min efter år av att ha förlorat mitt användarnamn och lösenord och var mycket imponerad av det men kände mig på något sätt konstigt om det. Jag var förskjuten vid återhämtning av mitt glömda lösenord som jag var BULLFROG. Vad som ledde mig här igen var efter att ha skickat GOODMAN CODEX om Goodman Wave och Goodman Swing Count System av Michael Duane ARCHER (oktober 2009 version) som sålde för 299-00 då. Teorin är värt att läsa och mycket väl värt på det, men boken är en aning överdriven som alla böcker är. Jag är i grunden en aktiehandlare DayWeekMonth och går inte för Playstation-typhandel :)))). Medlem (1 recension, 3 inlägg) 1 av 1 medlemmar tyckte att den här recensionen var till hjälp. Du måste vara inloggad för att skriva recensioner Commercial Off the Grid Kopia 2001-2017 Trade2WinDu kan kolla här, du kan läsa recensionerna på egen hand Johan, folk som har köpt boken och försökt använda den .. vill du spendera 20 år på att försöka förstå ett koncept som inte uttryckas särskilt bra bara för att du ska förlora i ett fattigt chapsfall 150 000 i hopp om att få det att fungera Jag tror att jag vet vilken id som helst gör med de närmaste 20 åren i mitt liv och det skulle inte försök att ta reda på vad någon försökte mycket dåligt berätta för mig vad mer kan du önska från en medlem här 5 maj 2014, 2:44 pm Anslöt Mar 2004 En granskare sa att den införlivade Ganns nutty teorier. Nog sagt. Pensionärer förenar för lika pensioner. När kvoträntan är känd kan vi ha ett anständigt land för att alla ska bo i. Du kommer också att bli en pensionär en dag. Om du bor tillräckligt länge. Ursprungligen postat av malaguti du kan läsa recensionerna på egen hand Johan, folk som har köpt boken och försökt använda den .. är du villig att spendera 20 år på att försöka förstå ett koncept som inte uttrycks särskilt bra bara för att du ska förlora i en stackars chaps faller 150 000 i hopp om att få det att fungera Jag tror att jag vet vilken id som helst gör med de närmaste 20 åren i mitt liv och det skulle inte försöka hitta ut vad någon försökte mycket dåligt att berätta för mig vad mer kan du önska en medlem på här Därför frågade jag om någon vet att den här strategin inte är intresserad av folkens åsikter om boken. Jag ville se om någon läste boken och egentligen usedtried strategin. Synopsis: Använd marknadsreaktionen på rykten och girighet till din tjänst för att hjälpa till att förutse prisfluktuationer. Fullständig beskrivning av systemet inklusive tillämpnings - och handelsvillkor. Jacket Beskrivning: Den här boken är avsedd för de få seriösa råvaruprisforskarna som spenderar otaliga timmar som driver rim och marknadsaktion. Sökandet efter praktisk sanning i kaoset av marknadsaktioner är verkligen ett kärleksliv. Men sanningen existerar, och med sin upptäckt kommer säkerligen den offentliga handeln med varor att vara olaglig för evigt. Charles L. Lindsay KAPITEL 1 Tridentens historia KAPITEL 2 Pris Åtgärdsteori KAPITEL 3 Tridentmodellen KAPITEL 4 Trident Trade Criteria KAPITEL 5 Trident Market Analysis BILAGA Vilka marknader ska jag handla Hur mycket kapital behöver jag handla Trident om jag saknar handelsansökan , Kan jag fortfarande ta handeln, är det viktigt om jag saknar en sving, behöver jag verkligen B2 och B6 Vad är marknadsbalans och hur fungerar det kan tridentstrategi användas för handel Pyramider kommer det att finnas ytterligare tridentutvecklingar ADDENDUM Tidsförsök nästa Decade Trading Perspective Synopsis: Använd marknadsreaktionen på rykten och girighet till din tjänst för att hjälpa till att förutse prisfluktuationer. Fullständig beskrivning av systemet inklusive tillämpnings - och handelsvillkor. Jacket Beskrivning: Den här boken är avsedd för de få seriösa råvaruprisforskarna som spenderar otaliga timmar som driver rim och marknadsaktion. Sökandet efter praktisk sanning i kaoset av marknadsaktioner är verkligen ett kärleksliv. Men sanningen existerar, och med sin upptäckt kommer säkerligen den offentliga handeln med varor att vara olaglig för evigt. Charles L. Lindsay KAPITEL 1 Tridentens historia KAPITEL 2 Pris Åtgärdsteori KAPITEL 3 Tridentmodellen KAPITEL 4 Trident Trade Criteria KAPITEL 5 Trident Market Analysis BILAGA Vilka marknader ska jag handla Hur mycket kapital behöver jag handla Trident om jag saknar handelsansökan , Kan jag fortfarande ta handeln, är det viktigt om jag saknar en sving, behöver jag verkligen B2 och B6 Vad är marknadsbalans och hur fungerar det kan tridentstrategi användas för handel Pyramider kommer det att finnas ytterligare tridentutvecklingar ADDENDUM Tidsförsök nästa Årtionde handelsperspektiv

No comments:

Post a Comment